dijous, 19 de juliol del 2012

09:37: Bé, encara que no tingui internet, aniré escrivint cosetes per penjat més tard en moments morts com per exemple ara que estic esperant el tren que em portarà a Keisei Ueno i falten 35 minuts.

El vol ha estat horrorós, he dormit amb sort dues hores i a trossos (mitja hora ara, un quart d'hora després, etc). El vol ha arribat mitja hora abans del previst. Aquests avions tenen de tot, pantalles amb pelis, jocs, menjar per un tub... i molts japonesos. Respecte al que diu tothom del JetLag... quin JetLag? Porto aproximadament 20 hores en peu, bé, despert per ser exactes perquè de peu no he pogut estar gaire estona, però a banda de tenir una mica de son em sento bé per aguantar 9 hores més (fins les 9 del vespre d'aquí, que seran la 1 o 2 del migdia per vosaltres). Quan arribi a Ueno intentaré jugar a Tetris amb les bosses i les taquilles a veure si almenys la gran puc deixar-la allà.

Si és possible, aniré a voltar per Ueno fins les 15:30, ja que el check-in és a partir de les 16h. Si no puc deixar-ho a la taquilla... bé, voltaré però aleshores potser no aguanto fins el vespre hehehe. A l'avió tal com he embarcat m'han donat el paper d'inmigració. I lo típic, que si portes droga, que si portes armes de foc o espases (xD), etc. També has de posar dades personals, on dormiràs i tota la pesca. Al sortir de l'avió et fan entregar tots els papers de immigració a una noia molt simpàtica que et pren les empremtes i una foto i després ja pots anar a buscar l'equipatge. Tot està senyalitzat en anglès i japonès així que no hi ha problema. Cert que l'anglès no el controlem, però com que tots sabem llegir kanji, no hi ha perill ;)

El canvi de moneda és millor fer-lo a baix, et donem... dos cèntims de cèntim més per euro (vamos, que dóna igual on fer el canvi. 92.90 yen. Mínim històric dels últims 10 anys, és a dir, que fa 4 anys et donaven el mateix per 300 euros menys. És el que hi ha!! A l'estació ara per ara cap problema, he anat a la guixeta i amb senyes et fas entendre.



10:03 - Bé, ja sóc al tren. Abans m'han donat a escollir entre el express que triga 76 minuts i val 1000 yens o el skyline que triga 36 minuts i val 2400. Evidentment un està fins els pebrots d'estar assegut així que he preferit pagar els 36 euros. I ara us deixo, vaig a gaudir per primera vegada del paissatge japonès :)



10:18 - Es nota que és un país de pluges. Molt, molt verd per tot arreu. Si no hi ha ciment, hi haurà gespa. Res a veure amb un país semi desèrtic com Espanya.

10:39 - A dos minuts de la meva parada. Almenys en aquest tren anuncien la parada en japonès, anglès, xinès i coreà, en aquest ordre. A més, ho anuncien també en una pantalla gran. Amb això vull dir que no té pèrdua. Els cartells de les parades estan en Kanji, en hiragana i en alfabet romànic.

ACTUALITZACIÓ A DATA 19/09 - Ahir a alguns ja vaig.relatar-vos el dia.Al arribar a Ueno.i després de barallar-me amb les taquilles vaig.deixar allà la bossa gran i em vaig dedicar a passejar. Entre unes coses i altres vaig fer uns quants km. A Ueno vaig rondar pel parc una estona i després me'n vaig anar a Akibabara, l'anomenda ciutat de l'electrònica i el manga per excelència que sincerament em va decepcionar. La pinten molt diferent del que realment és. Inclús l'edifici de Animate que diuen que és el més gran que hi ha relacionat amb el món del manga vaig trobar que no era per tant. Vale que no sóc gaire de manga i per tant suposo que no em va cridar l'atenció, però tot i així és curiós.



Vaig dinar en un lloc de per allà, soba no sé què. Són fideus amb un curry.picant. després vaig voltar una mica més i a la que es van fer les 16h vaig anar a Ueno (caminant per no pagar metro xD) i d'allà si que vaig agafar el metro fins a minamisenju. Anava carregat amb les dues bosses i l'hotel és lluny pel que.va ser una.mica.desesperant tot.plegat, però al final vaig arribar. La japonesa de recepció és una noia super simpàtica -i molt.guapa per cert xD- que em va resoldre tots els dubtes. A més parla anglès perfectament, una cosa molt rara aquí.



Poc més a afegir. A les 7 de la.tarda vaig caure fulminat i vaig dormir 11 hores.

PD: Sento les possibles faltes ortogràfiques, escric des del mòbil i apreto tecles que no són.

3 comentaris:

Psyrgery ha dit...

Muy interesante (sigue así que estoy enganchado a tu blog y opiniones, me diste tanta envidia que ayer me puse a buscar vacaciones por Japón pero desistí al ver los precios, tengo el dinero pero no pienso gastarlo (puta crisis))

Me sorprende que no son nada dados al inglés, pero sin embargo todas las indicaciones y muchos servicios si que los tienen preparados, más alicientes que me dan para ir hacia allí el día de mañana, no quiero morirme sin visitar Tokio/parte de Japón y Nueva York.

Voy a leerme la otra entrada :P

Aurora Sánchez Baeza ha dit...

Sense dormir, caminant i carregat... no m'estranya la necessitat de descansar i dormir. És normal. Encara que no t'ho semblés, vas patir el JetLag (20 hores en peu, clima super-diferent, etc.)

Time Master ha dit...

Tal como.comenté en facebook el viaje puede hacerse con 1500 euros. Y si rascas mucho, incluso menos, aunque entonces sería durmiendo en dormitorios y comiendo comida rápida todos los días y yo recomiendo dormir en ryokan y comer comida de verdad si es posible. Pero poder, se La otra entrada es más escueta porque me moría de sueño. Esta noche quizás escribiré desde uno de los ordenadores que tienen abajo, así será más sencillo y rápido. Bueno, eso si puede. tengo algo que decir, el día lo dirá :P