diumenge, 22 de juliol del 2012

Avui al matí m'ha tocat anar arrosegant tot l'equipatge per Harajuku perquè no hi havia (o no he sabut veure) cap taquilla.
ACTUALITZACIÓ 09/06/2013: Acabo de veure que l'any passat vaig oblidar-me de parlar del matí. Harajuku va ser curiós, molta gent que va per allà va de cosplay i fins i tot he vist un casament tradicional entre un occidental i una japonesa! A continuació us deixo unes quantes fotos, per accident vaig baixar la saturació per sota del normal, per això es veuen apagades :(










El viatge en Shinkansen bé, excepte perquè no m'han.donat de menjar. A Kyoto fa MOLTA calor. I ara ve la part divertida. Tomato Guest House Kyoto també conegut com el lloc al que no tornaré mai més. Se suposava que era un futon, però no, m'han fotut una llitera que no té ni matalàs, són con dos mantes una mica gruixudes però et claves totes les fustes que hi ha a sota. L'habitació a Tokyo era tres vegades més petita -literalment- però mil vegades millor i a sobres era casi 15 euros més barat. A més no es pot pagar amb targeta, m'han desplomat casi 300 euros que era casi tot el que em quedava. Hauré de buscar una casa de canvi. Per acabar-ho d'adobar aquí les parets són d'un material semblant al pladur però encara més fi, escolto les passes com si fossin a la mateixa habitació i per rematar la feina m'ha tocat just al costat del lavabo i a sobre de les dutxes. Ja sé que aquí només vinc a passar la nit, però si no descanso bé de poc serveix. En fi una pena perquè de l'allotjament a Tokyo estava molt molt content (ja sé on aniré sempre i què recomanaré a Tokyo). L'única cosa que fa gràcia d'aquesta habitació és l'armari que és com el del Doraemon. PD: Sergi, m'he deixat a l'altre hotel el teu adaptador de corrent. Intentaré recuperar-lo però si no és possible te'n compraré un altre.




Ok, són les 20h. He anat fins al Castell de Nijo, que estan restaurant, perquè volia fer-me una idea de les distàncies. Ben bé 4km i pico caminant de l'hotel, he trigat dues hores en anar i tornar a un bon ritme. I hi ha coses que estan a gairabé tres cops aquesta distància segons el mapa. Per tant, demà tocarà agafar el bus. Canviem de tema. Japó, aquest país on el tunning i lo "geek" van de la mà. A Tokyo hi havia la típica Volkswagen hippie super tunejada. Ok. A Kyoto em trobo una furgo més moderna, tunejada i al darrere una bandera de One Piece ocupant tot el vidre del darrere. Ok. Però quan flipes és quan veus un Nissan 350z amb doble aleró de fibra de carboni (espectacular), llantes d'alumini guapíssimes, pintat blanc amb dues línies verdes gruixudes que travessen el morro en diagonal... un aspecte de competició brutal. Amb un petit detall adicional: té un dibuix de 2 metres fet en aerògraf d'una noia anime del més pur estil azumanga o school rumble que va de punta a punta del lateral del cotxe. OMG. Bé, vaig a sopar. Per cert, el mando de la tele no té piles i els botons de canviar de canal de la pròpia tele no van xD avui no faré més entrades, ha estat un dia tranquil.

5 comentaris:

Aurora Sánchez Baeza ha dit...

Ufffff !!!!

Sergi i Beth ha dit...

Hola!Quina putada això de l'hotel... De cara al proper viatge, sempre has de demanar que t'ensenyin l'habitació abans de pagar-la... Pel soroll tens els taps de les orelles, no? El que m'ha sorprès és el preu... Quantes nits passaràs a Kyoto?

I oblidar-te l'adaptador... Per què no em sorpren de tu? :P

N'hauràs de comprar un allà per poder carregar el mòbil i la càmera,no?

No et preocupis pels entrebancs, aquestes coses quan tornes es converteixen en anècdotes que expliques als amics ;)

Time Master ha dit...

Saps que posteges com."dOferta"? XD

Si cancel.les el mateix dia et cobren totes les nits.a la majoria.de.llocs de Japó.

Adaptador n'he.comprat un, 2 euros i tens per.carregar dues.coses

El problema.de l'hostal és que jo.venia.amb.la.bona.experiència de Tokyo, i.clar... allà eren 28 euros amb el yukata, tovallola, tenies rentadora i secadora (aquí no), neteja d'habitacions.cada 2 dies (aquí cap dia), sabó, xampú... s'ha de reconèixer que lo raro és lo de Tokyo, però ja m'havien avisat que Kyoto era car i.que per aquest preu em.podia esperar qualsevol.cosa. també sé que hi ha de pitjors.perquè vaig llegir moltes opinions i.al.voltant d'aqiest preu és "dels millors". La putada és lo del llit per lo demés no m'importa massa però és que és com tumbar-se amb una esterilla i una manta directament sobre el terra.

I aquí són 7 nits, ni més ni menys que una setmana sencera. Encara puc ses-reservar.els últims 3 dies però canviar d'hotel és un.mal de.cap i no ho faré.

Psyrgery ha dit...

QUIERO UNA FOTO EL 350Z!!!!!

Time Master ha dit...

Yo también. No llegé a tiempo :-( Era espectacular es una pena